Mimlenmişim Blogger'ın Mimi

Joujou beni mimlemiş. Biz de sıcağı sıcağına mimi yerde koymayalım istedik. Buyrun Bolat'tan 2014'mimi:
2014 yılının bana kattığına inandığım şey:
"Dostlar kötü günde belli olur" sözünü ilk kez sınamış oldum. Dostların sınandığı bir yıl oldu. Yanlış anlaşılmasın dost dediklerim gerçekten dost çıktı. "Şunu yapamıyorum" dedim, benim adıma yaptılar, "şıkıştım bu aralar" dedim kredi kartını şifresi ile verenler bile oldu! İnsansınız hepinizi alnınızdan öpüyorum dostlar. Var olun! 
2014 yılında yaptığım ve beni gururlandıran şey:
Yaptık hanesine nasıl yazılır bilmiyorum. Kabalık da yapmak istemiyorum ama dünyanın gerçeği olduğu için yazıyorum. Çalışmaları 2013'te başlamış olsa da, Tanrı bana bir kız çocuğu kısmet etti! Kız babasıyım artık, daha ne olsun! Çok seviyoruz birbirimizi. Yaşasın kadınlar!
Ankara'dan kardeşim geldi daha ne olsun!
2014 yılında yaptığım en büyük şey:
Son çalıştığım şirketin kıçına tekme vurup işten ayrıldım, kendi işimi kurmuştum! 2014 yılında az zaman da çok işler yaptım! Doğrunun  her zaman kazandığını yaşayarak yine öğrendim.


2014 yılında en büyük pişmanlığım:
Halacığımı son yolculuğuna uğurlayıp helalleşemedim! Ruhun şad olsun güleç yüzlü, yeğenine sofralar kurmuş güzel insan! Çok üzgünüm halam! Seni pek sevdiğini biliyorsun. Dualarım hep seninle...
2014 yılında başıma gelen en komik şey:
Beşiktaş'ta karşıdan karşıya geçerken temiz giyimli ama belli ki evsiz bir şarapçıyla göz göze geldik benden bir şey istememesine rağmen, çağırıp cebimdeki son 10 TL'yi ona verdim. Duygusal insanım ben. Aptal mıyım hıyarın önde gideniyim diye bankamatikten zaten eksi 250 olan kredili hesaptan para çekerken fark ettim hesapta tam 5.297 TL para var. İki aydır beklediğim faturamı ödemişler.  Oturdum bankta beş dakika kendi kendime güldüm. Acaba o 10 TL'yi o adama vermeseydim o fatura ödenir miydi?
Ben kimi mimleyeyim? Buldum İzmir'de Özlemaki ile kulaklarını çınlattığım Başakjığım nerdesin ne haldesin bari Mimle alalım 2014'ü senden...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı