İstanbul İstanbul Olalı Böyle Kar Yağışı Görmedi!

Beşiktaş'ta Bir Blogger

İstanbul İstanbul Olalı Böyle Kar Görmedi

Sevgili dostlar, bu kadar ömrümde ben böyle kar görmedim. Hele deniz kenarındaki bir memlekette böyle bir vakaya hiç rastlamadım.
Çocukluğumuzun kar küresi gerçek oldu. Doya doya kar yağışını izledik. Valla ne söyleyeyim benim tuzum kuru. Yemişim işini gücünü!

Bizim oralara kurt indi, kurtlarla dans ettim. Metrobüste ayılarla boğuştum!

Biliyorsunuz İstanbul Beykent'te oturuyorum. Salı sabahı başlayan kar hiç durmadan devam etti. Beşiktaş'ta yaptığım iş görüşmesinden sonra Beşiktaş'tan Metrobüse kadar yaya gitmek zorunda kaldım. Metrobüs dört saatin ardından Beylikdüzü'ne vardı. Oradan yürü yürü, eve zor attım kendimi.

Yazık, kadınlar Metrobüsün o merdivenlerinden inmekte zorlandı, şahsen ben 2 tanesine yardımcı oldum. Yanlış ayakkabı seçmişlerdi o gün için. Az kalsın beni de düşüreceklerdi!
Kardan Teoman 

Dostlar, İstanbul İstanbul olalı böyle kar görmedi!

Kuşlar, köpekler, kediler nerede acaba! En çok onlar için endişe ediyorum. Mahallemizdeki köpekler için Teoman'la tavuk aldık.

İstanbul'a yağan kar romantizm sınırlarını aştı. Felakete doğru gidiyor. Şehrin altyapısı bu yağışı nasıl kaldıracak! Kısaca halimiz harap! Ama isterim ki her yıl böyle yağsın, kar küresi gibi yahu! İnsan pencerenin ardından  kar yağışını izlemeye doyamıyor.

Teoman’la markete gitmeye çalıştık tipide kaybolacaktık, o derece! Eve geldiğimizde kardan adam olmuştuk!

2015 yılı bereketli bir yıl olacağa benziyor. Hadi hayırlısı...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi