Bugün canım sıkılıyor İstanbul, gospel söyletiyorsun bana!

babylon asmalimescit
Babylon , Şeyhbender Sokak, Asmalımescit, İstanbul

İstanbul'un en iyi performans merkezi Babylon Asmalımescit taşınıyor

Bugün canım sıtkın, Babylon’un tadilata gireceği ve 2 yıl kapalı olacağı haberini aldım. Bana göre kendisi İstanbul'un en iyi canlı müzik mekânıydı. Asmalımescit'ten taşınıyor olmasına çok üzüldüm. Babylon'la ilgili o kadar çok anım var ki! İnsanın doğduğu evden taşınması gibi bir şey! Samimi ortamı, abartısız fiyatlarıyla Blogger Bolat'ın gönlünü fethetmiş bir performans merkeziydi. Ayrılık bana zor gelecek. Asmalıda sevdiğim üç mekan: Babylon, Yakup-2 ve Canım Ciğerim.

Blogger Bolat Babylon İçin Gospel Söylüyor, Ağıt Yakıyor


Babylon Asmalımescit’in son konseri Iyeoka konserine gideceğim, mekânın girişindeki o tütsü kokusunu çekip kara gözlü Iyeoka’yı dilemek için mekandaki yerimi alacağım! Sonrası iki yıllık yas!

Belli ki, Bolat insanı soul yanının canı sıkılacak, Bolat insanı ağıt yakacak, gospel söyecek, Babylon Şehybennder sokağının o kırmızı kapısına bakıp iki yıl bu mekana veda edecek!

Baba evinden ayrılmış modundayım! Bir mekan bir insanı bu kadar etkiliyor mu? Canım sıkılıyor ülen! Gelin hep birlikte Simply Falling diyelim.


Not: Başlığımda Türkçe karakter kullanmamak amacıyla " sıkılıyor" olan kısım geçici olarak "s.k.l.yor" şeklinde oluştu. Verdiğim geçici terbiyesizlik nedeniyle özür herkesten diliyorum. Hakkaten günün anlamına da uygun oldu!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi