Kozmik Bakım Bloğu ve Başarılı Bir Blogger

kozmoloji astronomi
Kozmoloji, Istanbul'da Astronomi, Kozmik Bakim

Başarı örneği bir blog ve blogger kozmik bakım bloğu

Blog yazmak güzeldir, bunu her zaman belirtiyorum. Blog yazarken eğlenmek kadar faydalı olmak gibi amaçlarımız olmalı. Takip ettiğim bir çok bloggerı beğeniyorum. Yeni keşfettiklerimden biri kozmikbakim.blogspot.com.tr 

Kozmikbakım çok önemli bir blog.  Müthiş bir takipçi kitlesi var. Özellikle kadınların çok yoğun ilgi gösterdikleri bir blog. Bir başarı abidesi. Kurucusunu tebrik ediyorum. 

Kozmikbakim.blogspot.com.tr bloğunu incelediğimde çok okunanlarında şu yazılarının çok popüler olduğunu gördüm.

Alkali Su Nedir, Faydaları Nelerdir, Evde Nasıl Hazırlanır? Karbonat Mucizesi (Sodyum Bikarbonat İngiliz Karbonatı)

Alkali su ile ilgili eşimle çok dalga geçmişliğim vardır. Meğer ben eşeğin önde gideniymişim! Kız haklıymış. Alkali su okuduğum ve deneyimlediğim kadarıyla son derece yararlı. Anladığım kadarıyla vücuttaki asiditeyi dengeliyor karbonatlı su. İngiliz korbonatı neymiş diye efelenen ben, kendi elceğizimle aldığım karbonat tuz gibi çıkınca farkına vardım. Kadınlara olan saygım ve hürmetin bir kat daha arttı.

Beyaz Saçlar Nasıl Eski Rengine Döner? Saç Kınası Nasıl Hazırlanır?  

Saç kınasını rahmetli büyük ananem (ananemin kaynanası) yapardı. O kızıl saçlarına kurban olduğum nur içinde uyu. Saç konusu beni ilgilendirmiyor zira bloğumu takip edenler benim dazlak olduğumu bilir. Her gün traşlı olduğumdan kafada ot bitmez efem. 

Bakınız Blogger Bolat'ın profil fotoğrafına. Buyrun. Mal meydanda her gün jiletle traş. Sakalın yanında saçları da her Allahın günü keserim sabah duşunda.


Cilt Lekelerine, Çillere ve Siyah Noktalara En Etkili Çözüm

Sanırım kadınlar değil herkes bu dertten muzdarip citl lekeleri yazın hepimizin derdi oluyor. Benim gibi açık tenli insanların hep derdi olmuştur cilt lekeleri. Eşimin son keşiflerinden biri maya ile yapılan maske sana da yapalım deyip duruyor ama iç güdüsel olarak biz erkekler pek meraklı değiliz böyle şeylere galiba hiiiç ilgimi çekmedi. Cilt lekesini önlemek amacıyla yaptığım tek şey, tatilde fazlaca güneşe maruz kalmamak. Hamakta ger gün 4 gazete 2 dergi okurum olay biter benim için.

Saç Dökülmesine Bitkisel Çözüm - Karanfil Kürü

Benim ihyiyacım yok ama ihtiyacı olanlar deneyimleyebilir. Ben karanfili ancak işkemce çorbası içersem kullanıyorum. Kanafil oylum oylum geliyor selvi boylum. Tadını pek sevmediğim bir baharat türüdür. Şifalı olduğunu söylüyorlar. Genelde lokantalarda kasanın hemen üzerinde durur, ekürisi kolonyadır. Çok iyi anlaşıyor olmamalılar.

Ayva Çekirdeğinin Faydaları 2 - Ayva Çekirdeği Maskesi

Eşim deneyimledi çok memnun. Kız bir ay boyunca bize bol bol ayva yerdirdi. Israr edince anladık meseleyi. Teo ile boğulmaya ramak kaldı. Bizim eve iş sağlığı güvenliği ekibi lazımdı o günler. Allahın ayva çekirdeği bildiğin jelatine dönüşüyor 
anacım. Bize de ayvaları yemek düştü. Bir kaç tür ayva aldık o süre içinde eşim sadece çekirdeğine ihtiyaç duyduğu için onca ayvayı iki erkek yedi, Teoman ve Ben.

Kozmik kelimesi ne demektir?

Kozmik kelimesi kosmos yani evrenden geliyor. Kainatın akıl almaz düzenine verdiğimiz isimdir. Askerler bunu "çok gizli" anlamında kullanılır. O yüzden Genel Kurmayın artık Ergenekon operasyonlarıyla halka açık birimine verilen isim "Kozmik Oda" dır.

Kozmik bakım bloğu çok başarılı bir blog çalışması olmuş. Sahibi yada sahibesini tebrik ediyorum.


İstanbul'da kozmolojiye ilgi duyan bloggerlar ve kozmik dünya


Eğer siz de mavi gökte neler oluyor. Ben neyim, kimin, ne biliyorum gibi epistemolojik bir sorgulamaya girdiyseniz aklınızda bulunsun her yıl Boğaziçi Üniversitesi kozmoloji ile ilgili kurslar açıyor.


Ülkemiz Astronomi Biliminde Neden Nal Topluyor?


Eski dini "gök tanrı" olan bizlerin gök biliminde yerinin olmaması ne yaman bir çelişkidir. Hadi bırakalım gök tanrıyı, göğün esrarlı ontolojik meselelerine dalmış ünlü İslam bilgini İbni Arabiyi bile okumayız. Merak duygumuzu kaybettik. Çünkü ne gelirse insanın başına "merak"tan geliyor. Otur oturduğun yerde "icat çıkarma"... İtiraf edelim yıldız ile gezegen arasındaki farkı biliyor muyuz? Püehh...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi