Blogger Zeo Stavri Vajina Sıvısı ile Ekmek Mayalarsa!


Blogger Zeo Stavri -Stavvers
İstanbul, sen uykulada iken dünya bambaşka bir dünya oldu!

Sınırlar kalkıyor, ahlaki sınırlar flulaşıyor. 

Herkes bir kaç dakikalığına da olsa ünlü oluyor.

Çok aklı başında bir blogger arkadaşın bloğunda şunlar yazıyor: 

Stavvers :"I’m making sourdough with my vaginal yeast" Amanın, o ne bea! 


"I’m making sourdough with my vaginal yeast" Şaka mı bu!

Yoo, baya bildiğin dünya gerçeği!


Komşi, Yunan kızı feminist Zoe Stavri vajina sıvısından ekşi maya oluşturup ekmek mayalamış! 


Bismillaaaaaaa dediğini duyar gidibiyim!

Evet, öyle yapmış inanması güç ama! 

Mineşşeytanirraciiiimmmmmmmmmmm!

Kurban olayım evde denemeyin, bu nedir Allah aşkına ya!

Bunun neresi feminizm, bunun neresi insanlık!



Sen uykularda iken İstanbul, ben bu balataları sıyırmış insanın bloğunda dolaşıyordum!


Vajina Sıvılı Ekşi Maya -Stavvers
Luwak kahvesi içmek için Misk kedisinin dışkıladığı kahveyi föpürdeten İnsan!

Başkalarının emeğini çalan ve kıtır kıtır yiyen İnsan!


Birilerinin hayellerini çalan yuvasını dağıtan İnsan!

Böcekleri şişe dizip Cicada diye yiyen İnsan!

Bu  b..ku da yersin!

Koç yumurtasını kendisine meze yapan insan!

Bunu da yersin!

Tarifi verseydin be Blogger Bolat!


Verelim: Efenim, beher greek-coffee ficanı un, 
½ greek-coffee fincanı zu,
Lavaboya gittim geleceğim!
Sonra bööööğğğk!
devamı stavvers getirsin bana ne!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı