İstanbul Boğazı'nda Vladimir Jirinovski Gazıyla Tsunami Oluşturmak


Rusya'nın gazı var!
Belli ki bu gaz Rusya'yı rahatsız ediyor!
Rusya'nın gazını almak lazım! 

Ya da Rusya "zort" diye gazını salacak rahatlayacak!

Rusya toprağında var bir keramet var! Putin, Medvedev, Jirinovski...


Haklarını yemeyelim Putin ve Medvedev'i bir ayıralım Vladimir Jirinovski efendi demişki: “İstanbul'u yok etmek bizim için zor bir iş değil. İstanbul Boğazı'nın ortasına tek bir atom bombası atarsak, oluşacak 15 metrelik tsunami dalgası şehri 9 milyon insanıyla birlikte yerle bir eder.”

La havle diyorum!
Maria Şarapova, Twitter'ında demiş ki: "Başkan Putin Türklere Hadlerini Bildirmeli"
Ah canım benim diyorum ki:  

Votka, sen nelere kadirsin!


Kudretinden sual edemeyeceğim Tanrım!
Ustam Dostoyevski ile Tolstoy ile aynı topraktan neler çıkıyor!

Çarpılmamak, seni gücendirmemek için susma hakkımı kullanıyorum.



Şarapova'nın da Gazı var - Celebmafia.com
Kendi medyasında bile "palyaço" olarak adlandırılan birine İstanbul halkı olarak gülüp geçelim!

Düşünün koskoca Rusya'nın Liberal Demokrat Partisi'nin Başkanı böyle söylüyor!

Blogger Bolat Jirinovski  Soçi'den fırt yapsa Boğazda tsunami olur mu? 

Ben Bilmem Haydar Baş Hoca bilir, pek içli dışlı Ruslarla.

Siz ne diyorsunuz Haydar Baş hocam?

Yahu sizinle birlikte "Ne Mutlum Türküm Diyene"  demedi mi bu Palyaço.

Ne diyelim, ne yazalım bilemedim!

Bu adam koskoca Rusya'nın Duma Meclis Başkan yardımcısı!


Bu adam parti lideri!
Duma'nın delisidir, ne yapsa yeridir mi diyelim?

Türkiye blog komünitesi dünya siyasetine ilgisiz, ben niye yazdım?


İstanbul'un deprem ve tsunami riski katlandı o yüzden!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı