Türkiye Siyasi Kamplaşmasına Blogger Yorumu


meyhane boğaz liman
Liman Meyhanesi - İstanbul
Bugün bir iş görüşmesi için Avcılar'daydım! Havuzlu kavşak'ta beklerken kısa boylu, gözlüklü bir adamın bağırarak bana doğru geldiğini gördüm. 

İstanbul tehlikeli; bonzai içeni, bali çekeni, hemen tedirgin oluyoruz.


Yüzüne bakınca gülümsedim, kravatlı, gözlüklü, tombulca ve kısa boylu bir adam. Sanırım biraz da çakırkeyfti. 
Öğle saatinde çakırkeyf olabilme ihtimali emekli olduğuna da işaret ediyor!

Adam bağırıyor:

"Uzun adammmm, Uzuuuun adam, sen adam mısın?"
"Yenildik, kaybettik, hep kaybediyoruz"
"Savaşı kaybettik, hep neden biz kaybediyoruz"

Neden adam olmasın? Neden kaybetmişlik duygusu yaşıyorsun? Neden siyaseti savaş olarak algılıyorsun?




Adamın durumuna bakınca üzüldüm. Belli ki siyasi sonuçları kendine yediremiyor. Hepimizin faklı siyasi tercihleri olabilir fakat böyle bir yaklaşım doğru değil!
Sonuçta ortada bir seçim var, çok çalışan, daha iyi çalışan, halkın taleplerini okuyan kazanıyor! Biz savaşmıyoruz! Ülke yönetmeye çalışan insanları seçmeye çalışıyoruz.

Bu da bana gösterdi ki, çok duygusal milletiz, ya aşık oluyor ya nefret ediyoruz.

Hoş değil, doğru bir yaklaşım değil! Böyle devam edersek ruh hastası olacağız!


Eminim bir çoğumuz bir siyasi partiye üye değiliz! Oysa olmalıyız. 
Eminin bir çoğumuz hiç bir seçim çalışmasında yer almadı! Almalıyız. 
Eminim desteklediğimiz partinin üyelerini sokakta çalışırken gördüğümüzde onları kutlamadık!  En azından kolay gelsin dahi diyemedik! Hep Şikayet, hep şikayet!

Televizyon tartışmalarında paralize olup, ülkeden şikayet etmek! Saçma! Ülkeyi terkedeceğim demeler basitlik! Yanlış giden bir şey varsa taşın altına elini koy! Ülken için, inandığın değerler, fikirler için çalış!

 

Ben ve ailem siyasete karışmasın bizim yerimize başkası siyaset yapsın. Başkası mitinge gitsin, başkası afiş assın, sonuç benim açımdan güzel olsun! Mümkün mü?

Bizim çocuğumuz siyasileşmemeli, zira siyaset pis, siyaset kirli! Yanlış!

Sen ne kadar temizsen, ben ne kadar doğruysam, siyaset de ancak o kadar temiz ve doğru!

Fikrimizin, siyasetimizin partisi, tarafı önemli değil!

Önemli olan ülkesi için çalışabilme, toplum için vaktini verebilme özverisidir. Bu özveri ne yazık ki yeterli seviyede değil!


Bu özveri "HDP" seçmenininde var. Onları yağmur altında halay çekerken izledim Yenibosna'da yağmura hiç aldırmadılar, bir adanmışlık var!

Diğer siyasi partilerde yok! 

Bence olmalı! 

Der bu blog posta nokta koyar Blogger Bolat!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı