Dünyaca Meşhur Türk Blog Yazarı



blog yazarı meşhur
Blog Yazarları Çalıştayı - Sağdan İkinci Keloğlan

Nasıl Dünyaca Meşhur, Ünlü Blogger Olunur?


"Şu başlığa bak Blogger Bolat, Allahisen yakışıyor mu sana!
"Bir böbürlenme bir kendini övme" 
"Bu nasssıl bir giriş!"
"Nedir yaaaniii derdin!"

Türkiye Blog Yazarları Çalıştayı

Efem, şöyle gireyim konuya.  Ben dünyaca meşhur Türk blog yazarı değilim. Ama isterseniz İstanbul'u çok fena yazdığımı ve bu şehrin hastası olduğumu söyleyebilirim. Bloğumu da şehir bloğu diye tarif ediyorum. Türkiye Blog Yazarları Çalıştayı’nda konuşmuştuk. Blog yazarlarının, Bloggerların birçok sorunu vardı. Bu sorunlardan en önemlisinin içerik üretememe sorunu olduğunu belirtmiştim. 

Türkiye'de Blogların ve Bloggerların sorunu özgün içerik üretememe, küratörlük yapamama


Hadi orijinal içerik üretemiyoruz küratörlük de yapamıyoruz demiştim. (Ben demiştim blogger Bolat insanı, püeh püeh püeh, hey gidi dibi delik dünya hey, aldı bizi bir “ben”lik bir böbürlenme dünyası! Sonun hayrola Bolat)

Küratörlük Nasıl Oluyor Blogger Bolat?


"Küratör ha! Sen kendini ne zannediyorsun! Küratörlükle blogun ne alakası var!" 

Özetle şunu demek istiyorum, özgün bir içerik yaratamasan da var olan üzgün konuları kendince yorumlayıp içerik oluşturduğunda yaptığın şey küratörlük oluyor. İyiyi buluyor ve sunuyorsun bu da bir maharet!

Blog Yazarları Çalıştayı’nda sormuştum bizden de dünyaya kaynaklık eden bloggerlar çıkacak mı diye? 


Çalıştaya katılan arkadaşlarımızın cevabı ama biz Türkçe yazıyoruz nasıl kaynak olabiliriz olmuştu. 

Şimdi buna kendi bloğum üzerinden en iyi örneği verebilirim. 

İstanbul İstanbul Olalı Bloğu Dünya Medyasına Şöyle Kaynaklık Etti


Baba Vanga'nın İstanbul Kehaneti Blogger Bolat olarak beni endişeye sevketmişti. Vanga Nineye: "Avrupa'da savaş olacak mı" diye  sormuşlar, o da şöyle cevap vermiş: "Savaşa gerek kalmayacak çünkü orada insan kalmayacak!"
Ben de şöyle düşündüm. İstanbul'un Avrupa Yakası, Avrupa'dan bağımsız olamayacağına göre, Beylikdüzü'nde oturan Blogger Bolat insanı, İstanbul'dan ziyade Atina ve Sofya'ya yakın bir blogger olarak, kendimi endişeli aydınlar gibi hissederek Baba Vanga ile ilgili bir blog yazısı yazmıştım. O yazı dünyaya kaynak olmaya devam ediyor.

Bulgar Kahin Baba Vanga'nın İstanbul Kehaneti Dünya Basınında Yer Alıyor


ABD'nin New York Post: We should have listened to this blind old Bulgarian lady about ISIS 

İngilizlerin Daily Mirror'u: Did blind Bulgarian mystic Baba Vanga predict ISIS? Her prophecies for the future are chilling 

Avustralya Haber Portalı: news.com.au: Here’s what blind prophet Baba Vanga predicted for 2016 and beyond: It’s not good 

Bulgaristan Haber Portalı: clubz.bg Баба Ванга превзема и западните жълти медии 

Başka bir Bulgaristan Haber Sitesi: dnevnik.bg Чудеса от новините: Как Ванга-манията се срещна с Рупърт Мърдок



Geçen gece bir bakayım şu bizim bloğun trafiğine ne alemde dedim!

Amanınınnnn boooo istanbul istanbul olalı böyle reyting görmedi! Benim blog coşmuş! 


Moderatör ayağına şekerleme yapan Blogger Bolat
Ne oluyor bir bakayım dedim! Bu blogda neler oluyor?

Blogger Bolat dünya medyasına haber kaynağı oldu!


Ooooooo, bizim bir blog yazısı, Rusya haber sitelerinde, Bulgaristan haber portallarında, Avustralya’nın ciddi medya kurumlarında ve New York Post’da almış yürümüş.

Yani “istanbulistanbulolali.com” dünyaya kaynaklık etmiş. Al işte dünya çapında meşhurluk ve kaynaklık etme durumu budur!

"Hea öyle diyosun"

Kendini burada övdün de başın göğe mi erdi Blogger Bolat’ım! 

Haklısın değişen bir şey yok, şurada biz bize geyik atıyoruz, bir çayımız kahvemiz eksik! Maksat muhabbet, Bolat aynı Bolat!

Baba Vanga'yı Nostradamus diye iteledik


Komşi komşinin külüne muhtaçdır diyerekten. Geç de olsa kör kâhin Baba Vanga’yı, Vanga Neneyi, namı diğer Vangeliya Pandeva’yı Bulgar Nostradamusu diye yeniden sürdük iyi mi?

Bulgar Büyükelçiliği, İstanbul Bulgar Konsolosluğu bizi görecek mi?


"Bolat, senin kafan iyi mi? Türkiye’de Blog Yazarları Çalıştayı’ndan girdin, kör kahin Baba Vanga’dan çıktın! Şimdi de elçiliğe mi saydıracan..."

"Kes traşı blogger çalıştayında ne oldu onu anlat hele!"

Vallahi metrobüste ayakta 2 saat yol aldım mecalim yok!


Göz kapaklarımına iki bebek salıncak kurmuş!

"Sallan sallan örümcek, yaylan yaylan örüncek!" Diyor.

Blog yazarları Blogger Çalıştayı

Onu da sonra anlaatırıııım.

Fotoğraflar şeker kız Pinquitte'nin piloğundan alınmıştır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi