Towers'lar, Gökdelenler, Mall'lar Şehri İstanbul



Baba, kazık çakacağız ya dünyaya annadın mı!


Kötü haberi "Diken" verdi. İstanbul Siluetini mahveden o binalar tartışıla dursun Nasrettin Hoca Misali biz 16/9 binaları traşlanacak derken aynı bölgeye 70 metre yüksekliğinde yeni binalar geliyormuş! Ben Diken'in yalancısıyım ahanda burada böyle yazıyorlar! 

Baba, kazık çakacağız ya dünyaya! Dikin bakalım! O kulaklarınızı gelecek nesiller nasıl uğuldatıyor! Mezarda dahi olsanız o kulaklarınız nasıl hayırla çınlıyor! Arkanızdan ne hayırlı dualar okunuyor. Bize bu kuleleri dikenlerin.... yarebbiiiii! Diye Diye!

Devasa Towerslar, Gökdelenler, Haşmetli Mall'lar Şehri İstanbul


Her şeyde Osmanlı’yı örnek alanların İstanbul’a kule dikme merakı bitmedi gitti! Sen hiç Topkapı Sarayı’nda böyle bir kule gördün mü? Ataların istese o haşmetli günlerinde arşa kuleyi değdirmez miydi?

Efem, Zeytinburnu’ndaki TOBB arazisi üzerine yeni kuleler gelecekmiş hem de 70 metre yüksekliğinde. Uçuyoruz! Bölge 2014 yılında çıkarılan imar planlarında İstanbul Ataköy Turizm Merkezi olarak tanımlanmış ve 70 metre yükseklik verilmiş. Aferin, ne büyük karar, saygıyla eğiliyoruz!


16/9 Kuleleri Ne Zaman Traşlanacak?


Biz Zeytinburnundaki o ucube İstanbul’un siluetini bozan binalar traşlanacak derken, Nasrettin Hocanın filleri misali oldu bu! Yeni kuleler geliyormuş! 16/9 kulelerinin fazlalıkları ne zaman yıkılacak? Ben umudu kestim yatılacak kulak üstü, ahanda buradan yazıyorum. Alan memnun, veren memnun, inşa eden memnun, satın alan beylerde bel altından tarihi yarımadayı seyreder artık ne diyelim!

Tarihi Yarımada Silueti Arkasına Kule İzni Veren Zihniyeti Öpüyorum


Tarihi yarımada çevresine deniz seviyesinden itibaren 70 metre yükseklik veren o güzelim akıllara kurban olurum! O İstanbul sevginizi, İstanbul aşkınızı yerim ben! Az diktiniz biraz daha dikin!

Dünyaya kazık çakma merakınız size hayırlı olsun! 

İstanbul silueti göçtü gitti, ruhuna fatiha!

Sahi yeni AVM'miz nerede açılıyor!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı