İnternetin Ünlü Blogları Bloggerları Meşhur Olma Hayalleri



Ünlü Insta Blogger Kamilla Osman

Kuşaklar Sayılacak Yandan Saaaay “X”, “Y”, “Z”, “Ekran” Kuşağı

 

Yeni Çağın fenemonleri internetle geliyor. X kuşağı, Y kuşağı, Z kuşağı, derken geldi sana “Ekran Kuşağı” Ekran kuşağı nedir? Bolat, sen bizi tarihin derin çöplüklerine geri mi götürüyorsun! Hayır! Ekran Kuşağı demek, televizon ekranı değil! Bilgisayar ekranıdır, cep telefonu ekranıdır, tablet ekranıdır. Uzaklarda arama ekran artık cebimizde. Yarım saat mailimize ulaşmayalım, kıyamet koptu sanıyoruz.


İstanbullunun başı hep öne eğik



İstanbul’da yürürken etrafınıza, şöyle bir bakın. Kaç kişi ekrana bakıyor? Sayılarının çok olduğunu göreceksiniz. Oturduğunuz kafelere bakın, bana hak vereceksiniz. Eskiden moda bloggerları  ile yan yana gelmek istemeyen moda gazetecilerinin artık moda blogları var. Yüce tanrım sen nelere kadirsin!

İşte Amerikan Rüyası İki Muhterem İnsan!

Eskort Kızlarla Yatak Pozları Veren Dan Bilzerian


Bu ekran kuşağının çok garip temsilcileri var, Dan Bilzerian eskort kızlarla sarmaş dolaş resimleriyle meşhur. Kaslı bir beden, al silahı tarammmm trammmmm tara! Çakma yünlü Rambo! Son fotoğrafında donu daa çıkarmış! Kim Kardashian’a bakın, sanatçı mı? Hayır, Yazar mı? Hayır, Aktivist mi? Hayır, peki nedir kadının işi! Ünlü olmak. Evet, Kim Kardashian çok ünlü! Neyi ile ünlü. Hemen kelimeyi söylediniz! Yazmama gerek kalmadı!



Patlayan Dudaklaaar Ruhumu Sardıııııı

İnternetin yeni fenomeni Kanada Torontolu Kamilla Osman


İnternetin yeni fenomeni Instagram da 126.000 takipçisi olan moda bloggerı, Kamilla Osman. Badem gözlü, iki çocuk annesi, ben diyeyim “fit” siz diyebilirsiniz “taş” kadın üç ay içinde 126.000 fan bulabilmiş kendine. Bu Azeri güzeline şapka çıkartmak lazım! Kanadalı Azeri Kökenli blogger, fitness sırasında çekilmiş resimleri, üzerine yapışan kıyafetleri, patlayan dudaklarıyla blogger dünyasının yeni ünlülerinden. 



Blogger mı? Insta Blogger mı?


Torontolu Kamilla Osman alınmasın ama biz ona blogger değil Instablogger diyoruz. Çünkü bloggerlar yazılarıyla meşhur olur ya da rezil olurlar! Saatlerce okuyup araştırıp, damıtıp, yazmaya çalışırlar. Terli ıslak 2 fotoğrafını yayınlamakla aynı şey değil! Instablogger yazılarıyla değil bol bol paylaştığı fotoğraflarıyla ünlü olan insandır. Kamilla Osman bel korseleriyle, seamless ürünlerle meşhur olmuş bir kadın. Nasıl meşhur olmuş olabilir! Bel korsesi diyorum, tayt diyorum, bedene yapışan yumuşak giysiler diyorum, patlayan dudaklar diyorum anladın sen onu!


Öz Çekim Olmadan Yaşanmaz - Kamilla Osman

Ben de meşhur olmak ben de ünlü blogger olmak istiyorum ne yapmalıyım?

Kelin merhemi olsa başına sürer. Benden gelen tavsiyeye uyma okuyucu! Ama kendimce anlatayım istersen. Tayt giyen her kadın meşhur olur! Zinhar, rezil olmak da var! Ama yapmak istiyorsun, mümkün mü? Mümkün! "Nasıl be, hadi Bolat anlatsana?" İngiliz moda bloggerı Poppy Croos Victoria Secret meleklerinin hayatını araştırdı sahne arkasında yaşanan hayatın o kadar parlak olmadığını bloğunda yazdı. Öncelikle yıllarca aç bi ilaç dolaşıp “fit” olman lazım. Toto şeklin Brezilya usulü, bel ölçün bilmem ne olmalı! Varsa kendine güvenin gerdirilmiş bedenini koy internete alem bayram etsin, 3 ayda meşhursun! Instagramın patlar kolay yoldan meşhur olursun! Ama ya o gözler! Fark etmez ister yeşil, ister deep blue tak lensleri far gibi parlarsın!


Kamilla Osman Elle Dergisine yaptığı açıklamada kendini Kim Kardashian’ın yolundan gitmek için değil “kendimi diri ve zinde tutmak için” spor yapıyorum sonra Instagrama koyuyorum demiş. Spor yapmak insanı diri tutar ama Instagram nasıl diri tutar bilmiyorum. Galiba aldığı güzel yorumlar nedeniyle Kamilla Osman motive oluyorum demek istiyor.


Kim Kardashian 55.000.000 kişi tarafından takip edilen çok çok meşhur bir internet ünlüsüdür. Çok çok ünlü saygı değer bir insandır. Kamilla Osman insanı daha yeni 3 ayda 126.000 yaptığına göre, onu çarp bunu çıkar olur bu iş diyorum! Ermeni bir blogger'dan sonra Azeri bir blogger daha! Hadi hayırlı olsun!

Blogger Bolat, Kamilla Osman diyorsun, Azeri diyorsun soyadını anladım da  Kamilla, nasıl bir isimdir?

Kamiledir o ben söylemiş olayım, Kamile Osman... 


Fotograf Kaynak: Kamilla Osman-Instagram,  Dan Bilzerian-Instagram




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi