İstanbul Yeşilköy CNR Kitap Fuari Başlıyor



Oğlumun İkinci İmzalı Kitabı Sessiz Sakin'in Maceraları

 

Melih Tuğtağ-Sessiz Sakin'in Maceraları
Hemen sorayım bu bebenin ilk imzalı kitabı kimin Blogger Bolat? Cevabım hemen şöyle: Jean Christopher Garange ilk kitabını imzaladı. "Merhaba Teoman" dedi ben değilim oğlumdur, dedim. Yazar çok şaşırmış yaşını sormuştu o zaman bizim Teo 2 yaşındaydı.

Oğlum Teoman büyüdü 7 buçuk yaşında, ilkokul 2. Sınıfta. Geçen ananesine Nişantaşına göndermiştik biraz anane ile hasret gidersin diye Nişantaşı City’s deki D&R Kitap mağazalarından ananesi ona bir kitap almış Teoman Kitabı ertesi gün okuyuvermiş ve bir bakmış ki kitap seri, bizimkiler kitabın Serisinden 5. Kitabı almışlar. Oysa kitabın serisi şuan 8 yayınevi ve yazarla konuştum seri devam ediyormuş.

Melih Tuğtağ'dan Teoman'a Sevgilerle


Teoman “Sessiz Sakin” adlı bu seri kitabı o kadar beğenmiş ki 1 günde koca kitabı okuyuverdi bu arada serinin tamamını satın aldık, bir tanesinin arkasına “Yazarlara teşekkür ediyorum çok güzel bir kitap yazmışlar ben çok sevdim yazmış, bir çöp adam çizim bir mektup ve mektubun üzerine de  et “@” işareti koymuş.
Ben de Hayat Yayınlarını ziyaret ederek yayınevinin kitabının yazarı Melih Tuğtağ ile tanıştım, Teomancığımın mesajlı kitabını yazara ilettim, yazar mutlu oldu. Sessiz Sakin’in Maceraları kitabının yazarı beni kırmadı kitabı Teomancığım için imzaladı. Güzel şeyler bunlar. İstanbul’un böyle güzellikleri var. 

Semavi Eyice Hocam İçin CNR-Kitap Fuarındayım 


Yakında 4-13 Mart'ta CNR Kitap Fuarı başlayacak, elimizden geldiğince takip edeceğiz ben Bizans Tarihi Uzmanı değerli hocam Prof.Dr. Semavi Eyice Hocamı dinlemek, onunla fotoğraf çektirmek, bir kaç kelam edebilmek için orada orada olacağım. Ömrün uzun ve bereketli olsun hocam...

Güzel İstanbul seni seviyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı