Bloggerlar istanbul'da Kozmetik Tanıtım Grubu İçin Geliyor

En Popüler Kozmetik Bloggerları İstanbul'da


Blogger Makeup_Amor / Miryam Diaz
Kadınların hayır diyemediklerinden biri de kozmetiktir. Benim için kozmetik parfümdür, kremdir, duş jelidir. Kadın kozmetiği ise devasa bir sektör. Kozmetik Tanıtım Grubu, Türk kozmetik sektörünün dünyaya tanıtılması için atağa geçmiş! Bana gelen basın bültenine göre milyonlarca takipçisi olan güzellik ve moda Blogger’ları İKMİB ve Kozmetik Tanıtım Grubu’nun davetlisi olarak İstanbul’a geliyormuş.

Gayet güzel! Güzeller İstanbul’a ayak basar basmaz Beauty Eurasia Fuarı’nı ziyaret edecekmiş. Eee parayı veren düdüğü çalar! Bedava Kozmetik Tanıtım Grubu toplantısına katılırsan soluğu direkt fuar alanında alırsın!

Peki dünyadan hangi Bloggerlar  Kozmetik Tanıtım Grubu’nun davetlisi olarak İstanbul’a geliyormuş?

İşte İstanbul’a gelecek Blogger’ların isimleri. Be sayıyorum sizin "fiyuuuu" diyerekten tempo tutmanız lazım.

Karen Sarahi Gonzalez (iluvsarahii), 

Maya Mia (maya_mia_y), 

Diana Ensiu&Alina Tanasa (fabmuse_alina), 

Miryam Diaz (makeup_amor), 

Jelena Peric (j_make_up) paylaşımlarını 


Blogger fabmuse_alina

Bloggerların etkinliği #TRCosmetics hashtag’iyle dünyaya duyurulacak.


Kozmetik deyip geçme dünya pazarı 200 milyar doların üzerindeymiş!

Şimdi ben blog yazarı olarak bu güzelleri karşılamaya gidiyorum. Güzeller mi, değiller mi veya kim daha güzel sizin adınıza not alacağım!

Yani ben kendimi feda ediyor, sizin için zeman ayırıyorum!

Hakkatten güzeller mi göreceğiz!

Eğer ki güzel değillerse o toplantıda Kozmetik Tanıtım Grubu'na ekşiyeceğim ona göre!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi