Blogger Bolat'tan Kadınlar Çağı Tahayyülü

Bize rahat mı batıyor anlamadım blog?

Kadın Mutluysa Herkes Mutludur

Bize rahat batıyor onu anladım. Öyle bir çağı yaşıyoruz ki “erkek egosu” kendini aşmış durumda. Korkarım ki ülkem bu egolu erkeklerin elinde behbaht olacak. İşte bu nedenle yönetimlerde daha çok kadın görmek istiyorum.

Huzur istiyorum, sükunet istiyorum, çok şey mi istiyorum? Artık dişil bir çağın başladığına inanıyorum. Bağıran, çağıran mızıkçılık yapan, kızan bir erkek yerine daha anaç, daha dişil, daha feminen, daha müşfik kadın istiyorum.

Yazar Selahattin Yaylamaz, Hayat Yayınları'ndan çıkan “Kadın Mutluysa Herkes Mutludur” kitabında şunları yazmış:

Bir Kadın Mutluysa...

Bir kadın mutluysa kocası da mutludur.
Bir kadın mutluysa çocuğu da mutludur.
Bir kadın mutluysa bebeği de mutludur.
Bir kadın mutluysa evde çiçekler acar.
Bir kadın mutluysa ev cennet gibidir.
Bir kadın mutluysa herkes mutludur.
Bir kadın mutluysa toplum mutludur.
Bir kadın mutluysa dünya mutludur.
Kadın mutluysa erkek başarılı olur.
Kadın mutluysa çocuk başarılı olur.
Kadın mutluysa ülke kalkınır.


Kadın mutsuzsa eğer herkes mutsuzdur.


Ben Blogger Bolat olarak sayın Yaylamaz üstadıma şunu söylemek isterim, kadın sadece erkekle mutlu olmaz. İlla ki çocuğu olması da gerekmez! Üreme hakkı kadar, kadının ürememe hakkı da vardır. Koca tercih eden bir kadına saygı duyduğum kadar evlenmeyen kadına da saygı duyarım.


Kadın her hali ile mutluysa ülkede herkes mutludur. Buradan blog yazarı olan, blogger olan, çiftçilik yapan, ırgatlık yapan, genel müdürlük yapan, uzman olan, eleman olan, diplomat olan, anne olan, abla olan, kariyer yapan, ev kadını olan, boş gezenin boş kalfası olan, öğrencisi, öğretmeni, tüm kadınlara saygılarımı hürmetleri sunarım, dünya sizinle güzel.

Neredesiniz kadınlar? Artık, sizi başbakan, sizi cumhurbaşkanı, sizi bakan, sizi müsteşar, sizi genel müdür olarak görmek istiyorum, daha çok kadın tarafından yönetilen bir ülkede yaşamayı hayal ediyorum.

Ben huzur istiyorum İstanbul! Beni yorma ben kadın başkan istiyorum blog.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi