İstanbul'da Marul Bayramı Kutlayan Delilere Sesleniyorum

Blogger Bolat'ın Marul Bayramı İtirazı


Kepçe Marul'a Karşı
Bir grup şehir delisi yeni bir bayram ilan etmiş! Efem neymiş “Marul Bayramı”ymış, yerli tohumlarmış! Yedikule Bostanları etrafında bu marul bayramını kutlayacaklarmış. 

Bi kerem "marul" Rumca bir kelime, onun bayramı olmaz beni günaha sokmayın!

Ben daha önce de Defne Koryürek öncülüğündeki bir grup şehirli deli grubunun “Lüfer Bayramı” kutladığına şahit oldum.



Lüfer dediğin nedir? Kasa kasa çinekop yemek istedim, sarıkanat yemek istedim  de bunlar balıkçı bastı, ellerinde cetvel halleri denetledi!  Bu lüfer koruma timi yüzünden çinekop ve sarıkanat yiyemedim!

Bunun adı zulümdür, zobalıktır Defne Koryürek!

Neymiş çinekop ve sarıkanat lüfer yavrusuymuş! Hiç olur mu öyle şey! Hiç denizdeki balığın nesli tükenir mi? 

Siz halkın beslenme hakkına karşınız ben onu anladım!

Yine tutturmuşsunuz Yedikule Bostanları'na marul ekilsin! 


Nerede o eski bayramlar?
Ama oraları toprak! Ama oraları mezbelelik!  

Yoksulların şehrin merkezinden ne işi var alayını Çatalca'ya, Hadımköy’e gönderin! 

Bu deli grubu "Çengelköy Hıyarı" ve "Kanlıca Yoğurdu"  için de bir bayram ilan ederlerse, benden öneri ülkede hıyar satışı durdurulsun! 


Yoğurt ve hıyarın bir araya gelmesinden mütevellit "cacık" İstanbul sathı mahalinde yasaklansın. Bunlar köylülüğe özeniyor! 

Sizin yüzünüzden ağız tadı ile Bilgi Çağı'nı yaşayamıyoruz İstanbul'da!


Yol yapılıyor itiraz,  şehir mall'larla AVM'lerle donatılıyor itiraz!

Anarşist misiniz, nesiniz?

Her şeye itiraz, her şeye itiraz!

Maarul ekecek insan köye gitsin hemşerim! 

Ben bu şehirde 1 gram boş toprak görmek istemiyorum!

Gerekirse evdeki saksıları TOKİ'ye kiralayın!

Çağ dışı işlerle uğraşmayın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi