Leandra Medine, ünlü ve popüler Moda Blogger'ı

Blogger Bolat'ın Moda Bloggerlarıyla İmtihanı

manrepeller ve Leandra Medine

Evvet, sayın seyirciler gün geçmiyor ki Blogger Bolat bir ünlü moda blog yazarıyla karşılaşmasın! Allahım beni mi sınıyor musun belimiyorum artık! Maslak’taki Sanayi 313’ü araştırırken keşfetmiş oldum onu. Adı, Leandra Medine. Dünyanın en önemli moda bloggerları arasında gösterilen  Leandra Medine, Türkiye’de pek popüler olmasa da yabancı kamuoyunda baya bir popüler bir blog yazarıymış. Sözünü sakınmayan, yer yer komik bulduğum blog yazıları var. Şahsen ben de kötüyü ele geri kalan iyidir mantığını benimsiyorum. Moda her ne kadar çok ciddiye aldığım bir konu olmasa da, hayatın tuzu biberi. 



Manrepeller adında bir bloğu olan Leandra Medine'nin babası Amerikan rüyası peşinden ABD’ye göç etmiş bir Türk. Medine, Yahudi kökenli bir anne ve babadan geliyor. Bu ona sempati duymayacağımız anlamına gelmez. Türkiye, Yahudi cemaatinin ikinci anayurdu sayılır.  Kaldı ki Leandra Medine hiçbir aşağılık kompleksine kapılmadan babasının Türk olduğu her zaman ifade etmiş.


Tumblr kızı Medine, Instagram fenomeni Medine, moda bloggerı Medine. Dün dolarla ölçülen Amerikan rüyasının ölçütünün artık Instagram hesabıyla ölçüldüğü söylemiş. Akıllı kız, ne diyelim yolu açık olsun. Buradan kendisine çağrı yapıyorum. Güzel İstanbul’umuza ve baba topraklarına hizmet edecek paylaşımların devamını bekliyoruz Leandra Medine. Elbette, seni baba toprakların Türkiye ve İstanbul'a davet ediyoruz. 


Bak kız benden önce keşfetmiş İstanbul Maslak Oto Sanayi Sitesindeki Sanayi313'ü

Not: Maslak Sanayi 313'ü atlamamış olayım buyrun linki burada. Kime niyet, kime kısmet kabilinden bir blog yazısı oldu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi