Liyakatsizliği kurumsallaştıran Terör Şebekesi!

Biraz Sabır Liyakatsizliği kurumsallaştıran Terör Şebekesinden Kurtuluyoruz

15 Temmuz Darbe Girişimi İstanbul Boğaziçi Köprüsü

Türkiye, benim çocukluk yıllarımda yaşadığım cuntayı, darbeyi benim çocuklarıma da  İstanbul'da yaşattı! 

Bir Baba olarak öfke doluyum! Ama bir yandan da sevinçliyim! 

Amerika'nın çektiği kayığa binen Kainat İmamı! Vatan hainliği limanına demirledi!

Toplumun bir kısmının “cahil” diye hor gördüğü bu halk canını hiçe sayarak sokağa çıktı! Toplum kenetlendi.

Yandaş, candaş, liboş gibi türlü belden aşağı atışlara karşın Türk medyası kahramanca direndi! 

Siyasetçimizi çok hırpalamıştık ama onlar da davranması gerektiği gibi davrandı! 

Türkiye kazandı! Çocuklarımız kazandı.


Ve Türkiye “liyakatsizliği kurumsallaştıran” bir terör şebekesinden kurtuluyor, kurtulacak…

OHAL’se OHAL

SIKIYÖNETİM’se SIKIYÖNETİM!

Bu habis tümör Türkiye Cumhuriyeti bünyesinden temizlensin!


Yaşasın “Liyakat”

Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti!


Not: Blogger Bolat, 15 Temmuz darbe girişimi ile ilgili ayrıca detaylı bir blog yazısı daha yazacak. Bu giriş mahiyetinde olsun!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi