Blogger İpek Atcan ve İstanbul'un Arka Yüzü

Blogger Bolat'ın Pişmanlığı

Geçmiş olsun blogger İpek Atcan
Blogger İpek Atcan İstanbul Metrosunda yaşadığı bir hadiseyi bloğundan paylaştı. Haberi okuyunca bir kız babası olarak midem bulandı. Abuk subuk şeyleri kanun taslağı diye gündeme getirenlerin kulağına küpe olsun! Gelenek diye, görenek diye ipe sapa gelmez şeyleri dile getirenler aklını başına alsın! İstanbul'un tekinsizliği körüklemek istemiyorum ama bu kadar ahlaktan bahseden, bu kadar anadan, bacıdan bahseden toplumda bu tahammülsüzlük, bu şirret, bu kin, bu nefret neden? Sokaktaki kadını yalnızca bir arzu nesnesi olarak görülmesi insanı dehşet içinde bırakıyor.

Her gün yüzü gözü mosmor edilen, her hafta kadın cinayeti görmenin korkunçluğunu anlatamam. Geçmiş olsun blog yazarı İpek Atcan! Geçmiş olsun blogger İpek Atcan! Üzüntümü nasıl dile getirsem bilemedim! Gelecek için endişeliyim!


Şimdi ben de itiraf ediyorum. Sanırım 5-6 ay oluyor bir akşam iş dönüşü Beylikdüzü, Beykent'te güzel havada evime doğru yürüyorum, karşıdan gelen 3 kişiden biri güpe gündüz kendi hallerinde muhtemelen benim gibi işten dönen kızlara eliyle tacizde bulundu. Hepimiz far görmüş tavşan gibi kaldık, hayatımın hiç bir anında buna şahit olmamıştım. Kızlardan biri küfür ettiğinde,  elimi kaldırdım da  o haysiyet yoksunu insana vurmadım! Kendimi affedemiyorum!

Hayatımda keşke öfkemi kontrol etmeseydim dediğim tek andır. Bu yüzden aklıma geldikçe kendimi ayıplıyorum.

Buyrun blog yazarı, blogger arkadaşımız İpek Atcan'ın yaşadığı olayı bloğundan okuyun! Kadınlar İstanbul'dan korkmakta haklı! Aileler kızlarıyla ilgili endişe etmekte haklı. İstanbul'un karalık ve çirkin yüzü bizi utandırıyor!

Ahlak dilde, din dilde, edep dilde, namus dilde, sevgi dilde, dürüstlük dilde!


Yazık, çok yazık...

İpek Atcan'ın Bloğu: Günün İçinden Bıdılar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı