Blog Yazarları Savurganlık Çıgırtkanlığı ve Tasarruf

Evlerimiz Gereksiz Hediyeler Çöplüğü Oldu



Yazar Öykü Odabaş'ın Kitabı Peri'yi Babaya Alıyoruz
Malum okullar yarıyıl tatiline girdi. Teo’nun karnesi çok iyi olunca onun ödüllendirilmesi gerektiği konusunda bir ortak karara vardık eşimle. Madem Teoman’a hediye alıyor, ödüllendiriyoruz Öyküye almazsak olmazdı ona da hediyeler almaya çalıştık. Çocukların odalarına baktım hayatım boyunca böyle çok oyuncak görmedim içerisi plastik yığını. olmuş.


Blogger Bolat'tan Öneri: Özgür Bolat ve Beni Ödüllen Cezalandırma Kitabı


Özgür Bolat’ın Beni Ödülle Cezalandırma kitabı aklıma geldi. Alalım okuyalım dedim böylece kendimizi de ödüllendirmiş olduk. Hediye güzel ama evlerimiz eşya yığını oldu. Evlerde nefes alınmıyor eşyadan. Acaba biz savurgan mıyız diye düşünürken DailMail’de bir blogger’ın haberini okudum. Blog yazısını çok ilginç buldum. Polonya kökenli blog yazarı insanlara tasarrufu öğütleyen bir blog açmış. Geçen hafta 6 kitap aldığımı farkettim evim okunmamış kitaplardan oluşan bir kütüphaneye benzedi. Okuğum kitapları her zaman olduğu gibi en yakındaki okulun kütüphanesine bağışlamam lazım! Evimde okunmuş roman, öykü kitabı bulunmaz ancak kaynak kitapları bulundururum kütüphanemde.


Al Al Diye Çığırtkanlık Yapan Bloglarımız

Neyse dönelim blogger Martyna Skora'ya! Dikkat buyrun al al, daha çok al! Ben bunu aldım sen de al demiyor bu blog yazarımız! Yani bizi sorumsuzca savurganlığa çağırmıyor bizi. Blog gibi bir blog yapmış, elinden geldiğince insanlara nasıl tasarruf edilmesi gerektiğini açıklıyor, sadece öğütlemiyor yaşadıklarını insanlarla paylaşıyor.


Aldıkça Mutlu mu Mutsuz mu Oluyoruz Bilemedim Martyna Sroka

Bravo Martyna Sroka! Blog böyle olunca güzel. Herkesin bangır bangır diye harcama diye bağırdığı reklam çağında blog yazarı Martyna Sroka'ya kim kulak verir bilinmez! Ama Blogger Bolat olarak kendisini gayretleri nedeniyle kutluyorum. Böyle blog yazarlarının çoğalması dileğiyle.


Blogger Bolat'ın Kütüphanesine Yeni Katılan Kitaplar
Not: Son 10 gündür satın aldığım 6 kitabı aşağıda sıraladım biri arkadaş kontenjanından, 2 tanesi etimoloji sevdamdan bu arada sözlük 50 TL idi biraz Pan Yayıncılık'a iç geçirdim bari 30 TL filan olsaydı. Aldatma sanatı eşini dostunu değil siber olayların aldatmasını anlatıyor. İstanbul'a Çapkın Bakış İstanbul kitaplığım ve İstanbul sevgim için. Cemil Meriç ise fikir adamlığı kontenjanından kitaplığımda yerini aldı.


Blogger Bolat Kitaplığına Katılan Yazarlar ve Kitapları

Peri - Teksaslı Bir Türk Kızı / Öykü Odabaş / Gitane Yayınları / Roman
Hiç Yaşanmamış İlişkiler Sözlüğü / Eda Yavaş / Karakarga Yayınları / Sözlük
İstanbul'a Çapkın Bakış / Buket Baydar / Okuyan Us / Şehir
Bu Ülke / Cermil Meriç / İletişim Yayınları / Felsefe
Aldatma Sanatı / Kevin D. Mitnick / Doğan Kitap / Araştırma
Türk Halk Müziği Sözlüğü / Melih Duygulu / Pan Yayıncılık / Etimoloji

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi