Blogger Bolat'tan Trollere Şerbetlenme Dersleri

Bilgi Çağının Goygoycu Başları İnternet Trolleri

İnternet Trolleri (Ilustrayon:www.thesurge.com)

Bazen ağır eleştiriler alıyorum. “Nabza göre şerbet” verdiğimi söylüyorlar! Hayır, “nabza göre şerbet” benim mizacıma uygun değil. Eğer fikirlerimi savunmam gereken bir an ve ortam oluşursa elbette ben de her insan gibi düşünceleri söyler gerekirse, tartışırım. Ama tartışılmaya değer olmayan konuları, tartışmaya değmeyecek insanlarla tartışmam!

Çocuklar! Gidin başka ortamlara takılın benim blog sizi kasar!

Yavru trollerim çoğu insan “Trol” kelimesinin ne olduğunu bilmezken biz o yollardan dönüşe geçmiştik. Şu gördüğünüz ilustrasyondaki kafayı siz trafo işareti sanırken biz onunla eğlenirdik!

İnternet Trolleri İstanbul'u Dar Ederse


Taş yağmuruna tutsanız da ben size havlamam insanımsılar! Çalıyı dolaşır kuyruğunuza yine basmam! 

İstanbul sokaklarında Kan Kusup Kızılcık Şerbeti İçerim amma size dalaşmam!

Ayrıca genel kültürünüz biraz gelişsin, buraya kadar okumaya zahmet ettiğiniz blog yazısı “murdar” olmasın, bir gıdım bilgi sahibi olun diye size “Şerbetlenmek” deyiminin etimolojisini, kökenini açıklamaya çalışayım dedim!

Kapiş!!!!!! Başlıyoruz gençler hazır mıyız?


Şerbetlenmek deyiminin kökeni, etimolojisi ve troller!


Yavru tollerim etimoloji dersimize “Şerbet”  kelimesini açıklayarak başlayalım! Şerbet, Arapça’da içilecek tatlı su demektir. Ağzımızın tadını bozmayalım gençler!

Şimdi nabza göre şerbet veriyorsun Blogger Bolat diyorsunuz ya! İşte o  "Şerbetlenmek" deyimini de açıklayalım.

 “Şerbetlenmek” zehirli hayvanların insanı zehirlememesi, sokarlarsa zehirlerinin tesir etmemesi için "Ocak" olan, yani bu işin ehlinden el almış bulunan bir kişiden izin almak, onun okuyup üfürdüğü şerbeti içmektir. Bu suretle zehirli hayvanların, yılanların, "Şerbetlenmiş" kişiyi sokmayacaklarına, sokarlarsa da zehirlerinin tesir etmeyeceğine inanılırdı. Şerbetlenen kişiye de “Şerbetli" denirdi.

Blogger Bolat Trollük ocağından “el aldı”


Şimdi yavrukuşlarım Blogger Bolat abiniz Trollere karşı Ocak’tan “Şerbetli”

Did you understand me?

Şimdi napıyoruz gençler?

“Dağılıyoruz abi”

Aynen!


Etimoloji Severlere Not: Trol İskandinav mitolojisindeki insanımsı, peri gibi, cin gibi, Elf gibi mistik varlıklardır. Hay bu etimoloji merakıma!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı