Blogger Bolat'ın 2018 Hayalleri

Topağacı/Nişantaşı 2017 giderken
2017 giderken aklıma takılanları yazayım istedim. Ben otorite kuşağının bireyiyim. Oğlum ise internetin hatta bilgisayar faresinin bile kalubeladan bu yana olduğunu var olduğunu sanıyor. Hiyerarşi  toplumunda yaşamanın tüm sıkıntılarını gördüm, yaşadım. 2018 yılında ülkem, insanlık, ve güzel İstanbul için harika bir gelecek olsun istiyorum. 


İstanbul'daki belediyelere 2018 tavsiyem festival yapmayın, inşaat dikmeyin!


2018'de belediyelere sesleniyorum kamu arazilerinde imar değişikliği yapmayın, kamu arazilerine inşaat diktirmeyin! Her püsürüğe festival demekten uzak durun! Festival kelimesinin o kadar içini boşaltıp, dejenere ettiniz ki sayenizde "festival" kusacağım!

Bu kadar geleneksel sanat ilanı "anakronizm"i çağrıştırıyor


Yanlış anlaşılmasın geleneksel sanatlara önem veren birisiyim ama 2018 yılında İstanbul'da her bilbordta geleneksel sanat ilanı görmek istemiyorum. Çünkü zamanın ruhu diye bir şey var! Neyi yapıyorsanız yapın cılkını çıkartmayın her işin! Bu ülkede çağdaş sanat var, plastik sanatlar var, tiyatro ve başka sanat dalları da var! Bu fazlaca geleneksel sanat ilanları bana kalırsa bir "anakronizm"i işaret ediyor, yaranma duygusu ile değil ülkemizi geleceğe taşıma duygusu ile yaşayın! Zamanın ruhunu okumak gerek!


Emeksiz "iletişim" iletişimin ruhunu bozdu!


Umarım 2018 yılında daha çok değerleri güçlü olan insanlarla tanışma fırsatım olur. Dünya iletişim çağının getirmiş olduğu fırsatla "emeksiz" elde etme duygusu ile coşsa da emek olmadan yemek olmayacağını çok iyi biliyorum. 2017 yılında bir çok problem yaşadık ve nihayet sonuna geldik. Tüm problemleri aynı zamanda bir öğrenme ve faydaya dönüştürmek için önümüzde yeni bir yıl var.


Blog yazarları, bloggerların yeni yılını kutluyorum


Hayallerin diri tutulduğu bir yıl diliyorum. Hayal sadece rüyada kurulmaz, hayal kurmak için çok uyanık olmak gerek. Ben zekanın pırıltısının "hayal" olduğunu düşünüyorum. Hayal kurmaktan asla vazgeçmeyin. Kurduğunuz hayallerin gerçekleşmesi dileğiyle okurlarımın, blog yazarlarının, bloggerların yeni yılını kutluyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi