Tencere Yemekleri ve Yanyalı Fehmi

Osmanağa Camisinin sol tarafından girdiğinizde Kadıköy’ün efsanevi lezzeti  Yanyalı Fehmi’yi görürsünüz. Bir esnaf lokantasında bulabileceğiniz yemekler, nefis lezzetlere dönüşmüştür. Bu yıl Yanyalı Fehmi’de gelen talepler üzerine set menüler oluşturulmuş. Çorbaları başınızı döndürecek kadar çeşitli ve güzel. 1919 yılından beri hizmet veren aile işletmesi lokantaya muhakkak uğrayın Papazyahnisi, Talaş Kebabı, Haşlama, Beğendili Kebap, Ekşili Köfte, Elbasan Tava, Yaprak Sarma gibi klasik lezzetlerin tadına bakın. Tencere yemeklerini sevenler mutlaka uğramalı.
Fotoğraf Kaynak: zeynepinyeri.blogspot.com

Yorumlar

Hayal Kahvem dedi ki…
hımm.. tam öğlen vakti denk geldim bu yazıya.. oruçluyum ya.. karnım aç..
yaprak sarma, beğendili kebap, elbasan tava.. yoo.. devam etmiyeyim. ağzımın suları akmaya başladı.. ben iftara yanyalı'ya mı gitsem acaba:))
Melange dedi ki…
Esnaf lokantalarini hep severim, karsi tarafi cok iyi bilmedigimden Yanyali'ya yolum hic düsmemisti, bir Istanbul'a gidisimde denemeli, tesekkürler
Elif Ayvaz dedi ki…
Ben niye görmedim burayı? O kadar da gezdim oysa ki...
Blogger Bolat dedi ki…
Ramazandan sonra bekleriz efem İstanbul'a:)
Blogger Bolat dedi ki…
Melange kesin uğramalısın :) pişman olmazsın.
Blogger Bolat dedi ki…
Not edelim o zaman Elif :)
coco-jelly dedi ki…
neden o şehirde diilde hiç sevmediğim Ankara da hiçleşiyorum diye sorduğumda aldığım tek cevap bahanelerim oluyo..üstelik nası olurda eşşek kadar olduğum halde=) istanbula gitmem!sanırım gelsemde gezicek görücek çok yer olduğu için geri dönemem!salaş ama bol lezzetli yemeklerin bulunduğu "esnaf lokantaları" tarafımca çook sevilir...bu blog beni kedere sürüklerken çok çok da beğenimi kazandı.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim coco-jelly, bence Ankara'da çok güzel şehir, nede olsa üniversite yıllarım orada geçti, bir de geçen hafta sonu Tuzgölü'ne gittik, gidişte ve dönüşte uğradık:)
Elif Ayvaz dedi ki…
Bunu gördünüz mü?


http://pekguzelseyler.blogspot.com/2011/08/1960larda-istanbul.html
Hayal Kahvem dedi ki…
Hop dedik Bolat..
Nasıl yani? Ramazan'da Yanyalı Fehmi'de şööyle ağzıma layık tencere yemekleriyle iftar yapamayacak mıyım?
İlla ramazandan sonra öyle mi?
Aaa! Neden? Ramazan'da kapalı mı yoksa? Vah! Vah! Neyse.. Bayramdan sonra gideyim bari:)
Blogger Bolat dedi ki…
Bekleriz Vildan en kısa zamanda, bugün önünden geçtim :)Yanyalı Fehmi'nin her yer cıvıl cıvıl.
E.T. dedi ki…
yanyalı'ya en son geçen ramazan gittim bu ramazan nasip olmadı ama kesinlikle lezzet,çeşit ve servis açısından bende tavsiye ediyorum.işletmeside gayet sıcak, samimi ve güler yüzlü.hatırlattınız madem ramazan bitmeden yine uğramalı inş.
Blogger Bolat dedi ki…
E.T, her daim gidilebilir :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı