İstanbul Golden Bridge

Önümüzdeki günlerde reklâmcılar İstanbul’da Golden Bridge 2012 adıyla bir uluslar arası sosyal sorumluluk projesi başlatacak. Amaç dünyayı değiştirmek adına çalışmalar yapan kuruluşların reklam işlerini aynı çatı altında buluşturmak ve iyi işleri ödüllendirmek. Şahane bir proje. Jüride Karpat Polat’ı görünce tamam bu iş dedim. DDB&co bize çok hoş sosyal reklamlar hazırlamıştı. Sosyal reklam önemlidir, kör gözümüze parmak sokarak “Allah cezanızı versin kendinize acımıyorsanız bari gelecek nesillere acıyın” diyerek cüzdan yerine vicdanımıza seslenir, bazıları da her ikisine hitap eder. Goldenbridge ISAA'yı bu kutsal amaç için tebrik ediyoruz. Organizasyon sonunda dereceye giren işler için bir de müze kurulması gündemdeymiş tabi İstanbul Büyük Şehir Belediyesinin katkılarıyla. Reklam Yartıcıları Derneği’ni de bu güzel oluşum için kutluyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Reklam dünyası denince neden şöyle bir durup düşünüyorum acaba? Benim nezdimde güvenilirlikleri ve inandırıcılıkları pek de öyle onları mutlu edecek düzeyde değil ne yazık ki...
Adsız dedi ki…
güzel bir proje. umarım doğru düzgün işler..
rebeltakipte dedi ki…
Sorumluluk projelerinin ödüllendirilmesi çok güzel.Umarım daha çok firma, dünyayı daha iyiye çevirmeye yardımcı olacak sorumluluk projeleri üretip böyle iyi işlerin içinde yer alır.
Selam blogunuzu yeni gordum. Cok guzel elinize saglık. Sizde benimkine goz atmanızı rica ederim

sevgiler
http://acimaninsanatguncesi.blogspot.com/
Mutlu Eller dedi ki…
Sosyal sorumluluk projeleri sonuna kadar desteklenmeli, çoğalmalı. Bu çalışmalar güzel ve umarım devamı da gelir.
Selen's style dedi ki…
Cok hos bır blog olmuş.

sevgiler'le

http://selensstyle.blogspot.com/
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, çok naziksiniz :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi