Abuk subuk haller!

Tuzlu yemeyeyim diyorum, kendime hakim olamıyorum! Akşam biraz çıtır çerez yiyip Madmen’in yeni sezon bölümünü izlemek için kanepede yerimi aldım! Uzanınca, uyumuşum şu gördüğüm rüyalara bak! Adamın biri elinde çekiçle geldi! Gök gürlüyor gözlerimi açıyorum bizim tavan yok arkadaş, Van Gogh Alive sergisi gibi! O ne bea! Acayip bir adam gökyüzünde, al barbar Conan’ı çarp elli ile öyle bir şey!  Artistik hareketler yapıyor! “Kimsin sen, biz korkamayız oğlum öyle abuk subuk kıyafetlerden kimsin len!” diyorum. Pis pis sırıtıyor, elindeki çekici fırlatıyor şimşek çakıyor ardından gök gürültüsü sonra yağmur! Heeeeyt diyor zemheriyi getiriyor, baharda açmış bütün İstanbul erguvanları çatırt çatırt diye dökülüyor! Mevsimleri birbirine katıyor kafamı bozuyor!

La havle! “Sustursana oğlum şu gök gürültüsünü, ben Madmen izleyemeyeceğim” diyorum zınk çekiç atıyor gök gürültüsü susuyor, güneş açıyor! Önce bir kahkaha ardından lanet orağıyla gök gürültüsünü patlatıyor ve bana bağırıyor! “Asıl sen kimsin miskin herif daha çoraplarını bile çıkarmamışsın yatakta, vuhahahhahahahaa” diye gülüyor! Hemen cevap veriyorum “Biz Türküz oğluuummm yemeyiz böyle inli cinli, perili vampirli hikayeleri, kimsin sen diyorum” diyorum.

Gökyüzü koskaca bir ekran oluyor ve şimşekle karışık bir ses “Ben şimşekler tanrısı THOR” diyor ve ekranda THOR fragmanı çıkıyor ve ben uyanıyorum! İlk iş çoraplarıma bakıyorum hakikaten ayağımda yahu! İlk sözüm “senden büyük Allah var oğlum THOR!”oluyor. Freya’yı yazdık bunu yazmadık ya ondadır! “Allah belanı versin Thor” ahanda buraya yazıyorum! Bizdeki şansa bak arkadaş Freya girmiyor bu adam irisi giriyor rüyamıza!
Thor: İskandinav mitolojisinde elinde çekici ile gökyüzüne ve şimşeklere fırtınalara kısaca tüm hava durumuna hükmeden tanrıdır, sevişme savaş ilkesini benimsemiştir! Elindeki orak bumerang gibidir geri döner. Keçileri at arabası yerine kullanır, karnı acıkınca onları yer derilerinden tekrar keçi oldurur. Bugün inglizcede kullanılan Thursday, Thor’s day şeklinde Thor’un gününden bozmadır. Almanlarda mite inanır fakat bir farkla Alman mitinde Thor “Donar” olmuştur ve ne ilginçtir ki Almanca “Donnerstag” Perşembe demektir.
Kaynak: jasoncopland.com

Yorumlar

vuhahahhahahahaa yermisin tuzlu çerezli uyurmusun çoraplaral hem de ben çalışırken..:))) ben niye rüya göremiyorum ? çorapla uyusam mı?!!
Blogger Bolat dedi ki…
Olmaz olun böyle rüya :)) bence dene kesin görürsün:)
Gulsen dedi ki…
bir müzik parçası felan koysaydınız Bolat, ne biçim yazı bu böyle :))))

imza : her şeye kusur bulan teyze
Blogger Bolat dedi ki…
Thor'u yazarken tozuttum :))
Mutlu Eller dedi ki…
Çorapların beyaz mıydı yoksa? Beyaz yapar, kabus gördürür adama:))
Önce güldüm, yazının sonunu hayretle bitirdim, Thursday ve Donnerstag!!! Demek öyle:)
okuyan dedi ki…
:)))) Hayrolsun inşallah:)
Blogger Bolat dedi ki…
Spor ayakkabısıyla giyilen haricinde hiç beyaz çorabım yok :)
Totomuz açıkta kaldığı için öyle olmuş olabilir malum havalar hala ısınmadı :))
Melange dedi ki…
:))) sen mideni fazla doldurmussun bence, bak senin icin diyet yazdim :)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
yazdığını hayal ederken pek bir güldüm arada gördüğüm acayip rüyalar geldi aklıma bazen uyandığım da vay be ne rüyaydı diyorum. resmen fantastik film çeker gibi:)
The Merika dedi ki…
çok eğlendim:):) çorapla uyumak denemek gerek
Joujou dedi ki…
Kesin Thor çıkacak diyordum kiiii... :)) Çok yaşa Bolat :)
Unknown dedi ki…
Renkli sinemaskop rüya, iyi valla. Ben epeydir görmüyorum. Hayırdır inşallah!
pembe kekik dedi ki…
Bu nasıl rüya böyle ya arkadaşım görecek başka rüya mı bulamadın. Tuzsuz ve çorapsız uykular bundan sonra:)
Unknown dedi ki…
Ben seviyorum senin ruyalari! En cok da ruyada bile sorgu sual devam ediyor ona guluyorum!
Blogger Bolat dedi ki…
Evet hayir olsun efem :))
Blogger Bolat dedi ki…
Pazatesi itibari ile başlıyorum, teşekkür ederim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Evet aynen film gibi birza yordu beni bağırdım çağırdım koskoca titanla mücadeele ettim kolay mı :))
Blogger Bolat dedi ki…
The Merika hiç tavsiye etmem böyle abuk rüylar görürsün :))
Blogger Bolat dedi ki…
Joujou ben Freya çıksın mübarek yüzünü göreyim isterdim ama bahtımıza THOR çıktı be :))
Blogger Bolat dedi ki…
Hayır diyelim hayır olsun, tuz bana iyi gelmiyor, ne zaman tuzlu yesem böyle :))
Blogger Bolat dedi ki…
Ben istermiyim böyle rüyalar pempe kekik, tuzlu yiyince böyle oluyor bende, çok fena rüyalar :))
Blogger Bolat dedi ki…
Barışbaşak, öyle bilim insanı gibiyim, şüphe duyar sorgularım, bak titanı ne hallere çevirdim sıkıldı kususru çoraplara bulacak kadar zıvnadan çıktı sonunda :))
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Rüyaya bak sen. Sen tut, koca tanrıya laf söyle. İyi sizi cız etmemiş. :)
Günlerin anlamıda ilginçmiş.
çiço dedi ki…
çorapların mucizesi işte Madmen yerine Thor gösterdin insana :)
gonca keskin dedi ki…
:))) tuzlu çerez, çorap ,diziler, hayaller rüyalara sebep olmuş :)
Okurken önce hayal ettim sonra da çok eğlendim :)))Bir Türk elinde çekici olan bir tanrıdan hayatta korkmaz !!! Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Siz yine de tuzluyu fazla kaçırmayın ;)))
Adsız dedi ki…
Hahahaa... Çok hoşmuş :) Benim rüyalarım gibi aynı.. Ben de rüyalarımı toparlayıp fantastik içerikli bir aşk romanı yazmayı planlıyorum :p Son derece tuhaf rüyalarım vardır benim de.. Hayalgücü mü desek acaba?
Ben geçen gün kocaaaaaaaaa bir tiramisi yedim yattım, rüyamda ayşe armanı gördüm ne alakaysa :)
Elif dedi ki…
Yakın zamanlarda "Thor" filmini mi izlemiştin?
Thor rüyanızda bu günkü fırtınayı haber vermiş bence size ,demek çorapla yatılınca böyle rüyalar görülüyor..))
bozbek dedi ki…
ahahahaha rüya bile Meydan Larusse gibi.. :)) Sözün bittiği yerdeyim :))
Blogger Bolat dedi ki…
Kim tutar THOR'u bir şey yapamadı uykumu bölmekten başka :)
Blogger Bolat dedi ki…
Çoraplarda değil tuzlu yemekte maharet :))
Blogger Bolat dedi ki…
Benim rüyalar hep abuk subuk oluyor genelde böyle :) ama daha da abusrdünü bakın daha önce yazmıştım :))
http://istanbulistanbulolali.blogspot.com/2010/12/boylesye-yandk.html
Blogger Bolat dedi ki…
Aman bir daha tuzlu yemem yatmazdan önce :)) söz!
Blogger Bolat dedi ki…
Olmaz olsun hayal gücünün böylesi, uykum bölündü kaç kez :))
Blogger Bolat dedi ki…
Olur öyle arada böyle absürd rüyalar :)) daha absürdünü şurada gördüm :))
http://istanbulistanbulolali.blogspot.com/2010/12/boylesye-yandk.html
Blogger Bolat dedi ki…
Yok izlemedim ama DVD alıp izlemek şart oldu biliyorsun geçen yıl perşembe günü vizyona girmişti o film :))
Blogger Bolat dedi ki…
Bak doğrusun en iyi rüya tabirini sen yaptın Esen :)) hakikaten yaa!! Duy ey blog ahalisi! Yazık insanlar ölmüş çok üzüldüm :))
Blogger Bolat dedi ki…
Bozbek verme ayarı yazmayalım bu abuk rüyaları diyeceğim ama daha önce de yazmışım böyle bir rüyayı :))
http://istanbulistanbulolali.blogspot.com/2010/12/boylesye-yandk.html
Adsız dedi ki…
bu nasıl rüya?
Blogger Bolat dedi ki…
Esotron çok abuk :) bir rüya :))
sevda s. dedi ki…
Ben de hep sıradan rüyalar görürüm sıradan insanlarla dolu. Freya diyorsun ama yine de bir mitolojik tanrı girmiş rüyana, sevin bence :)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Yine beni cok guldurdun Bolat, bak yazarken halen gulumsuyorum hatta. Peki persembe gunu niye bu adama baglanmis, onu anlayamadim.
Mahalle Dayısı! dedi ki…
Yattığın yerde ekmek kırıntısı kalmıştır Bolat:) dikkat et:))
Blogger Bolat dedi ki…
Törzday olduğu için :))
Blogger Bolat dedi ki…
Dervişin fikri neyse zikri odur misali :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı