Zaman Fakiriyiz Hepimiz


İstanbul’da yaşamanın en güzel yanı harika bir insan ağınızın olmasıdır. Seçeneğiniz çoktur. İstanbul'da yaşamanın kötü tarafı tanıdıklarınızla başka şehirlerde yaşıyor muşçasına az görüşmenizdir. Neden? Zaman fakiriyiz de ondan! Dün işten 18:30’da çıktım doğru Point Otel’e Bilal Kaafarani ile İnovasyon Toplantıları’na, sunum şahane, Bilal Kaafarani’nin ülkemizde bulunması dahi bizim için şans. Bunun için ayrıca bir blog yazısı hazırlayacağım. Neyse efenim toplantı bitti kuzen Mehmet Bolat Wiber’dan arıyor paramotoru ile İğneada yolunda biz Ancak Havaalanında buluşuyoruz. Saat 11:00, Atatürk Havaalanı yine kalabalık. Kuzenin boy boy üç erkek çocuğu var çok büyümüşler, maşallah. Babaları ile ayrılık vakti geliyor en küçüğü ayrılık hasretinin nişanesi inci gibi gözyaşlarını sapır sapır döküyor, benim de gözlerimi doldurdu velet hala gözümün önünde! Bolat’ın arabasını görüyorum “oğlum bu ne yahu, arabasının arkasına takılmış Paramotor, araba olmuş TIR uzunluğunda. Acayip bir şey yahu uçak gibi resmen!  
         Geçen arkadaşımız Tuğba ile konuşuyorduk, kendisini iş hayatında başarılı bulurum. Enerji saçar etrafına. Cevahir AVM ile yaptıkları bir çalışmadan bahsetti “Cevahir Cevherlerini” arıyor mottosu altında Senaryo Atölyesi, Kitap Atölyesi, Film Atölyesi düzenliyorlar. İstanbul Cevahir AVM’nin bu atölyelerine katılmak isteyen bloggerlara tavsiye ediyorum. Cevahir AVM’nin bu çalışmasına aferin demek istiyorum, hep cüzdanımız mı düşünülecek! Gerçekten aferini hak eden bir çalışma, aklımda kaldığı kadarı ile Atölyeler Ücretsiz. Yanlış bilgi vermiş olmayayım www.cevahiravmcevherleri.com adresinden etkinliği izlemek mümkün.

Yorumlar

Depresif Ayu dedi ki…
İzmirdeki AVM'lerden de böyle hoş etkinlikler bekliyorum doğrusu.
Cevahir gerçekten çok hoş bir etkinlik oluşturmuş. Zaman konusuna gelince emin olun Ankara'da da durum pek farklı değil:) Bu arada

http://istanbuldesignbiennial.iksv.org/a-letter-to-new-city-reader-05-from-orhan-pamuk/?lang=tr
Bu yazıyı okudunuz mu bilmiyrum ama aklıma ilk siz geldiniz. Umarım beğenirsiniz. Mesaj olarak ulaştırabilecek bir adres bulamadığım için buradan yzdım kusura bakmayın.
okuyan dedi ki…
İstanbul muhteşem, masalsı bir şehir ama artık tadını hakkıyla çıkarabilmek çok zor. Kalabalık bir yandan trafik bir yandan...
Biz nasipse bu akşam yeni hayata ilk yolculuğu yapıyoruz ve yine nasipse 1 ay sonra İstanbul'u özlemle anarak uzaklara gideceğiz.
Lulu's life dedi ki…
Cok haklisin Bolat'cim.. Kesinlikle zaman fakiriyiz.. Bazen Alper'le daha fazla yeni kisi ile tanismayalim nasil vakit ayiracagiz diyoruz.. :)) Istanbul'da olmak hele hele ayri yakalarda oturuyorsan gorusme zamanlarimizi inanilmaz kisitliyor.. Ama yine de elimizden geleni yapiyoruz :)) Dostlar iyidir.. hayati paylasmak guzeldir.. Bilal Kaafaranii le ilgili postunu da merak ettim.. Arayi acma paylas bizimle.. sevgiler ;)
nil dedi ki…
bir arkadaşımla konuştum az önce, işe gitmesi yaklaşık 5 saat sürdüğü için, sevgilisine zaman yaıramadığından dolayı işinden ayrılmış, istanbul böyle z/amansız bırakıyor işte insanı :)biz de burada 15 dakikalık yolumuz 25 dakikaya çıkınca söylenmeye başlıyoruz, bu ne trafik diye ,)
Mutlu Eller dedi ki…
Zaman fakirligi her yere ait günümüzde. Ama Istanbul'da daha bir belirgin bunu yazmadan gecemem:)
Blogger Bolat dedi ki…
Tüm AVM'lere duyurulur cüzdandan başka şeyler taşıdığımızı da düşünün lütfen ne olur!!! Cevahir AVM örnek olsun.
Blogger Bolat dedi ki…
Ankara Ankara gitmeyeli 5 ay oldu:) ama İstanbul kadar değildir zaman darlığı en azından trafik daha rahat:)
Blogger Bolat dedi ki…
Amanınnnn nerelere efem yahu! Bak özlersiniz sonra :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle yahu en yakın akrabamla daha tesadüfen görüşmesem 3 ay oluyormuş :)) kesinlikle paylaşmak güzel :)
Blogger Bolat dedi ki…
Çok felaket bir trafik var, biz buna layık mıyız!! Her şeyimizden çalıyorlar zamandan da öyle
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, biliyorsun işte İstanbul'un durumunu kuruçeşme konserlerinden sonra 30 saat taksi bulamadığımız çok olmuştur :)
Unknown dedi ki…
Iste bu yuzden ben sadece Istanbul'u seyretmeyi seviyorum, bogaza bakip gozlerimle iciyorum...
canan beycan dedi ki…
Evet zaman fakiriyiz.Ama küçük ve sakin bir şehirde yaşadığım için bu konuda sanslıyım sanırım...
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Cidden zaman fakiriyiz! : ( Ben Cevahir e ugrarim neredeyse her Istanbul ziyaretimde, metro hatti ustunde oldugundan kolay oluyor. Zara Home favori duraklarimdandir, bir de 2 lahmacun+ayran keyfi yapmadan cikmam hic, son gidisimde yine yaptim hatta : ) Kebabi sormussun, valla cok actim, toplantidan baya gec cikmistik, neredeyse hepsini yedim biraz esim de yardim etti, tabi gobek de cikti onumde yurudu arkadasindan ; )
Yok öyle :) Trafik te artık istanbulu pek artmıyor sağolsun:)
Blogger Bolat dedi ki…
Biz de mi öyle yapsak acaba arkadaşım ya:) ne onla ne onsuz durumu var bende sanki :)
Blogger Bolat dedi ki…
Sevgili Canan, seni o restaurantında hayal ettim gerçekten huzur verici oysa istanbul bu saatte bile uğulduyor :)
Blogger Bolat dedi ki…
Oh oh afiyet olsun :) biz de oradan bir şey almıştık ama neydi pek hatırlamıyorum :)) Tepehome'dan mobilya almıştık :)
Unknown dedi ki…
Yok sen buyuk sehir adamisin metropol havasindan baskasi seni bozar, kanaatimce :-) Yoksa simdi bu yazilari coktaaaaan Lefkosa'da seftali kebabi yerken yazisiyor olurduk!!!! yalan mi? degil :-))))

Melange dedi ki…
Sanirim günümüzde en büyük lüks, zaman..onu en dikkatli ve efektif kullanabilme becerisi :)
siyah kuğu dedi ki…
Zaman konusunda hint fakiriyim:)
Blogger Bolat dedi ki…
Kullanmak istoyoruz ama iş bizde bitmiyor bu alt yapıdan dolayı hepimizin zamanı boşa geçiyor :)
Blogger Bolat dedi ki…
Mendil açsak bize zaman veren olur mu acaba:)
annemahsustan dedi ki…
Sadece İstanbul!a özgü değil bence durum, metropol şehirlerin en büyük sorunu "zamansızlık" yada "zamanı doğru yönetememek".

Herşeye rağmen ben seviyorum bu şehri. İki saat köprü trafiğinde kalıp onca laf saydıktan sonra, köprüden geçerken o manzaraya bakıp herşeyi unuttuğum bile olmuştur.
Uyuşuk Hayalperest dedi ki…
Zaman istedin mi olmaz, istemedin mi olur, karşında oturur. Kalkıp gitmez. :)
İstanbulda olaydım, birinden birine katılırdım. Zira şu sıra kursa gitme isteği var içimde. :)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
zaman fakiri kelimesi İstanbul'lular için doğru kelime bu şehrin de tek sevmediğim özelliği sanki insanın hayatından bir şeyleri sömürüyor gibi geliyor. Aileye ,sevdiklerine, kendine ayıracağın zamandan çalıyor...
Blogger Bolat dedi ki…
Maalesef böyle :)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle haklısınız ve bunu siz de yaşadınız her ne kadar Bursa'da olsanız da :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı