Wuella wuella istanbul

Moralim bozuk, yediğim "kazığın" üstüne soğuk su içtim. Akrep olduğumu yazarak bu "kazık" olayına şimdilik nokta koyuyorum. Dün oğlum Teoman’ın ateşi geçmeyince hastaneyi boyladık sabahın köründe. Her şeyimiz ters gidiyor bu aralar. Neyse ki Teoman hastanede serumla kendine geldi.

Şimdi moral depolamam lazım. Videosunu izlediğiniz İspanyol kökenli Romanyalı Gina, namı diğer Delia Matache’nin çıtır çerez videolarını izledim, klip şarkısını Kapadokya’da çektiğini görünce şaşırdım. Orasına burasına başka başka bayrak yapıştıranlara duyurulur.

Yapıştırır yapıştırır ya, bana ne alla alla! Milletin keyfinin kahyası mıyım.

Gina Matache, Delia Matache kimdir?

Değerli dostlar Gina Matache bilinen adıyla Delia Matache ablamıza Kapadokya’da çektiği şu klip hatrı için destek çıkıyoruz. Hem şarkıyı dinleyelim hem de Delia Matache’ye koltuk çıkalım. Bu yıl benim blogda Romanya yılı mıdır nedir arkadaş.  


Inna’nın Estambul videsoundan sonra sırada Delia var.


İyi seyirler İstanbul.

“Bolat, ergen misin olum, nerden buluyorsun böyle pop şarkıcılarını ?”

Afedersiniz ne yaptığımı biliyor muyum ben? Kazık dedik ya! Günü gelince açıklayacağız. Önce biraz sakinleşelim ve nasıl "inovatif" olabileceğimizi düşünelim sosyal medya gurusu dostlarımızla "kazığı masaya" yatıralım.

Yorumlar

istanbul dedi ki…
hastaneden yediyseniz bu kazığı fiyat listelerinin olup olmadığını bir sorun çünkü fiyat listeleri yoksa sağlık bakanlığı na şikayet edin yok eğer varsada her tedavinin belli bir fiyat limiti var üzerine çıkamazlar.
Atahan ile hayat dedi ki…
Öncelikle Teoman için geçmiş olsun umarım rahatsızlığı geçmiştir. Klip gerçekten çok güzel bayrak olayına bayıldım...
Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Öncelikle geçmiş olsun:( Teoman şimdi iyidir umarım.
Orhun da bir operasyon geçirdi. Epeyi bir gerildik ama şimdi iyi çok şükür. Evdeyiz, iyileşmesini,ayaklanmasını bekliyoruz.Önce çocuklarımız iyi olsun.
Diğer sıkıntılarınızın da en kısa zamanda ebediyete karışmasını dilerim.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkürler efem, burası Türkiye kanundan korktuğu yok kimsenin :)) Maalesef.
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, maalesef ateşi tekrar yükseldi yine hastane yollarındayız :( 39-40 arasında seyrediyor. Dün serumdan sonra düzelmişti.
Blogger Bolat dedi ki…
Sezer, çok çok geçmiş olsun, Orhun'u öpüyorum, Teomanın ateşini bir türlü kontrol altına alamıyoruz, onca ilaç var yine yükseldi. Üşüyor ama ateşi 39-40 arasında :(
Nilgün Komar dedi ki…
acil şifalar dilerim..
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim :(
commander dedi ki…
Üstad serumu yedi ise kendine gelir kısa zamanda... Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim Rabbimden. Sen yine de kanun tarafını bir düşün... :)
Asortik Krep dedi ki…
Ben de Boğa'yım,her türlü intikam bulunur :) Paylaşırsan bir çare buluruz artık.. Bu arada geçmiş olsun.
annemahsustan dedi ki…
GEçmiş olsun, sanırım salgın bizim çocuklarda biz de fenayız: (((
Melange dedi ki…
Cok gecmis olsun Teoman'a...Onlar hasta oldu mu kolumuz kanadimiz kiriliyor.

Umarim, moral bozukluguna neden olan neyse tez cözüm bulur..
Blogger Bolat dedi ki…
Çok geçmiş olsun iki gündür tekrarlayınca yine hastanaye gittik :(( umarım yakında iyileşirler.
Blogger Bolat dedi ki…
Yaratıcılığınıza ihtiyacım var inovatif bir proje ortaya çıkarmamız lazım :)) Konuyla ilgili neler yapabiliriz konuşalım:))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, kanun önemli zaten bu yüzden yaratıcılık lazım bize :))
Blogger Bolat dedi ki…
Napalım, hayat böyle inişli çıkışlı ama onlara bir şey oldu mu yüreğimiz pırpır! Teşekkür ederim.
Unknown dedi ki…
Guzelim, cok gecmisler olsun, lutfen gidisatini bildir bize, kiyamam hem size hem ona!

Kaziklar doner dolasir sahibine batar sekerim, dertler tasalar akil birakmiyor adamda, once saglik, oglus bir duzelsin eminim hersey yoluna girecek.

Butun dualarim sizlerle...
Mutlu Eller dedi ki…
Teo`ya geçmiş olsun, benim için öp yanaklarından.
Neler çeviriyorsun bilmiyorum ama kokusu çıkar yakında sanırım:) Hayatta dinlemeyeceğim müzikleri bulman hayırlı bir şey midir? Benim evdeki veletler gibisin, onlar da bana bazen garip garip müzikler dinletiyorlar, "arada dinleyin ama kulağınızı alıştırmayın" diyorum onlara:)

Blogger Bolat dedi ki…
Başakcım, bugün biraz daha iyi ilaçları yine değişti, sanırım 1 hafta sürecekmiş normal seyrine dönüşü.
Teşekkür ederim.
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, bunlar ergen müziği bizi bozar, bana Pearl Jam'le, James Brown'la U2'yla filan gel :)
Unknown dedi ki…
3 gun gecmis bakiyorum, nedir durum?
Blogger Bolat dedi ki…
Züper, elinde bir vosvos minibüs oynuyor annesi de mobilyaları çiziyorsun diye çemkiriyor, durum budur, turp oldu bizim Teo Başak :)
Blogger Bolat dedi ki…
Adamımsın Ole :) bir kaç kızın kalbini kazanarak yuvana dön adamım diyerek bir sanal uğurlama yapayım bare, Semi görüyorsun ataerkillik iliklerimize işlemiş be :)) Şanslı velet biz hala eşek kadar adam olduk her yanı tüten şu adayı göremedik iyi mi:) Kai Felix bu duruma ne diyecek :)
Unknown dedi ki…
Oy massallah! Cok sevindim :-)
Unknown dedi ki…
maşallah

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı